понеділок, 9 серпня 2021 р.

"Логісти" миколаївщини зазіхають на залишки індустріального минулого


 

Це давно вже стало фактом. Колишня моногалузь Миколаєва - кораблебудування(побудова саме військового флоту) не є головним економічним завданням.  Аж раптом, знаний виходець з кораблебудівної родини О.Ухмановський вирішив грянути прес-конференцією щодо оцінки громадської підтримки можливостей трансформації економіки Миколаєва. Дивно, бо останнім часом він щось говорив про маркетинг. А тепер - провів дослідження, головною метою якого було: "виявити готовність населення до трансформації економіки." Ніби містяни готові

проміняти історичні галузі на "більш сучасні, затребувані. А не працюючи  неефективні підприємства, на нові бізнеси. Трохи більшовизмом віддає від висновків вищезгаданого дослідження. Спиратись (ніби) на думку народу. Ніби всі розуміють як капітали залучити для організації цієї "нової економіки"?!

Як висловились у фокус-групах представники різних верств населення вони : "скептично оцінили реалістичність відродження кораблебудування в місті." А тут увага!

Запитання: "Потрібен місту великий хаб: складський, логістичний, транспортний, портовий?" - с задоволенням підтримали всі групи та учасники опитування.

- Корабели закінчились, - резюмував Ухмановський, залишилась лише віра в чудо!... Капітан - очевидність... Те що кораблебудування в нас у місті віртуальне ми писали ще у 2012 році. Але за майже 10 років багато що змінилось. Перш за все геополітично Україна "вивернулась" від домінанти РФ, якій зовсім не цікаво було бачити Україну зі флотом у морях. Це завдання й тепер  - тяжке. Але... Деякі зусилля місцевих в першу чергу підприємців, я маю на увазі О.Вадатурського й В.Капацину серйозно "сплутали" карти когорти імперців. Судна в Миколаєві продовжують будуватись й проєктуватися й ремонтуватись. Це факт!

Але тим силам, які хочуть останні причальні пірси перетворити на порти й термінали тепер треба не у городян питати: а треба ще порт? А в ринку. Об'єктивно тільки він може розставити все по містах. Якщо експортери зможуть додати, то місту треба виводити за межі майданчики з фурами-зерновозами, бо декілька тисяч щоденно вбивають повітря в центрі міста. Доставка в старий  центр до портів збіжжя обминая вулиці історичного центра - це головне логістичне завдання.  Не треба навіть питати місцевих...досить "ховатись" за псевдодослідження громадської думки. Всі хто трохи думає, вже давно полишив надію на "дядю" а "вкалує" день й вночі на заробітках. Люмпени майже всі за віком пенсіонери. Активними залишаються чиновники й політики, які хочуть олігархам черговий ласий шмат берегової смуги задешево прилаштувати. Ну й місцеві депутати, яки щось обіцяли ще рік тому...

В.Головченко.




Немає коментарів: