понеділок, 11 березня 2019 р.

Вибори як вибори

Все менше часу залишається на передвиборчу агітацію. Лютий в Одеській області за звітом Громадянської мережи ОПОРА спостереження за виборами Президента не відмітився масовими порушеннями. Що це?
Зміна правил, чи нова політична культура?
Найчастіше в регіоні фіксували дрібні порушення, які не "тягнут" на вплив на уподобання виборців. Візити кандидатів також не дають "хайпа". Ажіотажу майже немає. Як й розуміння хто переможе 31 березня. Місцеві штаби більшості кандидатів здебільшого не здійснюють власних активностей, які не є складовою загальнодержавної кампанії .

Загалом 9 кандидатів завітали в Одеську область:(за календарем) О.Богомолець, В.Зеленський, В.Купрій, П.Порошенко, А.Садовий, О.Вілкул, Ю.Тимошенко, І.Богословська, А.Гриценко. Кожен захід мониторився спостерігачами. Використання чорного PR в звітний період не набуло значних масштабів в Одеській області. А також, 1 випадок публічної підтримки посадовими особами кандидата в Президенти Петра Порошенка, а також 2 випадки публічної підтримки посадовою особою кандидата Олександра Вілкула.
Здається змінюється навіть тактика ведення кампанії. Всі ознаки є.
Березень пришвидшить реакції, але очікувати результат за один тур виборів, не треба! Вчимося демократії далі.
С.Лиманов.


Немає коментарів: