середа, 24 вересня 2014 р.

Чи є обгрунтованим підняття цін на проїзд у маршрутних таксі?


В Миколаєвi представники Центру антикорупційних розслідувань та голова Миколаївського осередку політичної партії Демократичний Альянс Євгенія Матейчук привернули увагу жителів до підвищення вартості проїзду в маршрутних таксі міста. Представлено розрахунки від заробітної плати водія до суми недоотримання в міський бюджет Миколаєва. А це 20 млн гривень! Всі ці дані озвучувала економіст «Центру Антикорупційних Розслідувань» Ольга Вербицька. За даними міської ради Миколаєва, на маршрутах знаходиться 1600 машин, але по факту їх нараховують більш ніж 2000. 
Також активісти провели розрахунки оборотних засобів перевізників, сума яких складає в середньому 52 500 000 грн. З власних досліджень випливає, що аби водію стати на маршрут, треба заплатити так званий «старт», який коливається в межах 1000-3000 доларів. Представник центру антикорупційних розслідувань Володимир Рудніченко назвав точні суми, які платять водії 44 маршруту фірмі-перевізнику щомісяця кожна машина. Ця «абонплата» складає 1350 грн.
Голова політичної партії «Демократичний альянс » Євгенія Матейчук запропонувала приклад європейських країн, де було ліквідовано корупційні схеми і спрощено систему проїзду.


Нагадаємо, що представники «Центру антикорупційних розслідувань», Демократичного Альянсу, «Патріотів Миколаєва» та активісти міста проводили дослідження пасажиропотоку на маршрутах різних перевізників. Також перевірялася якість перевозок, обслуговування пільгових категорій пасажирів, вівся підрахунок машин на маршрутах. У ході дослідження було виявлено невідповідності між тим, яка ситуація є насправді і тим, що офіційно зазначено у документах і рішеннях. Міська рада Миколаєва ніяк не сприяла у допомозі активістам і не надавала потрібні дані для розрахунку вартості проїзду.


І не зважаючи на результати перевірки, міськвиконком все одно підняв ціни на проїзд у маршрутних таксі.


Немає коментарів: