вівторок, 19 липня 2022 р.

Купівля в один клік. Секрети виходу на світові e-commerce платформи




Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та консалтингова агенція Disqover Agency запускають серію освітніх інтенсивів «Купівля в один клік. Секрети виходу на світові e-commerce платформи»‎.


Це безоплатне навчання для підприємців щодо представлення продукції на міжнародних маркетплейсах Amazon, Walmart, eBay, Etsy та Shopify.

Формат навчання передбачає серію з чотирьох ефірів на Facebook-сторінці Дія.Бізнес.

Програма проєкту

19 липня 2022 року, 13:00. Підготовка до виходу на світові маркетплейсиЗагальний огляд лінійки e-commerce платформ: Amazon, Walmart, eBay, Etsy, Shopify
Як світ підтримує український бізнес під час війни: умови розміщення на маркетплейсах
Бар’єри входу: сертифікація та логістика
Кейс компанії ACME Color



Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. Має 5+ років досвіду у виведенні продуктів на глобальні маркетплейси. За роки співпраці з агенцією Disqover, встигла попрацювати з клієнтами на всіх етапах: від підготовки та планування продажів до просування брендів і товарів на таких e-commerce майданчиках, як: Amazon, Walmart, eBay, Etsy та ін. З 2019 року очолює в агенції напрям Product.



26 липня 2022 року, 13:00. Research & Business Development: як статистика допоможе зростати (на прикладі виходу на Amazon)Навіщо робити аналіз ніші?
Бар'єри запуску акаунту для окремих категорій: Food, Fashion & Beauty
Структура аналізу ринку: що за чим вивчати
Головні інструменти для проведення аналізу
Аналіз ринку: кейси компаній VIVO та DARI CO




Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency



2 серпня 2022 року, 13:00. Реєстрація та запуск першої партіїЯк зареєструвати юрособу в США: особливості, типи, податки, створення акаунта продавця
Робота з лістингами. Як оформити картку товару, щоб залучити покупців?
Посилка щастя: особливості логістики, види доставки з Amazon
Кейси компаній KODI Professional та AssayMe




Спікери:

Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency.

Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency. Має 3+ років успішного досвіду реалізації кейсів клієнтів агенції Disqover. Співпрацює з брендами різних категорій товарів та координує роботу команди на кожному з етапів: від підготовки та запуску аккаунта до просування продукту на світових майданчиках (Amazon, Walmart, Ebay, Etsy тощо).



9 серпня 2022 року, 13:00. Підтримка акаунта та маркетинг як стратегія вдалих продажівРобота з рейтингом та зірками: наскільки це важливо
SEO-оптимізація як ключовий для просування
Внутрішні інструменти просування на Amazon
Секрети потужних продажів: залучення зовнішнього трафіку




Спікери:

Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency.

Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency.


Як взяти участь?


Зареєструватися на вебінарний проєкт можна за посиланням.




Про компанію Disqover Agency

Disqover Agency — marketplace promotion агенція, що надає консалтингові послуги та пропонує маркетингові рішення клієнтам з метою масштабування їхнього бізнесу на глобальних e-commerce платформах. Працює з виробниками, дистриб’юторами товарів різних категорій, а також розробниками програмного забезпечення з України, Європи та США. Портфель агенції налічує понад 30 профільних послуг.


Немає коментарів: