пʼятниця, 10 серпня 2018 р.

Привіт, Медведчуку, прощавай, «Інтере». Загадкова історія Вадима Рабіновича



«Інтер» щотижня протягом року випускав «чорнуху» про Вадима Рабіновича, а тепер раптом перестав.

Згідно із травневим моніторингом «Детектора медіа», телеканал «Інтер» самостійно відповідає за 60 % усього чорного піару на телебаченні. «Подробности» та близькі до каналу політики атакують чимало цілей: парламентську коаліцію, реформи, соціальну політику влади. Класична риторика. Але є в «журналістів» і фірмові цілі, сюжети про які виходить щотижня протягом місяців і у своїй «чорнушності» переходять будь-які межі добра й зла. Як-от історія про шизофренію Іллі Киви з документами із сайту «Русская весна».

Та є в «Інтера» й проблема. Із невідомих глядачам причин тутешні кампанії закінчуються так само раптово, як і починаються. Взірцевий приклад — історія Арсена Авакова, із критикою якого на «Інтері» ми навіть зробили окрему нарізку.В ефірі «Подробностей» міністра називали «сукою» та «вбивцею», а потім просто проігнорували «справу рюкзаків» його сина й відтоді жодного разу більше «не ображали фронтовика». Про Олега Ляшка «журналісти» випустили протягом 2017 року 49 «чорнушних» сюжетів із ознаками замовності. А потім 13 січня 2018-го раптом розповіли, як він приймає щедрувальників, і відтоді регулярно піарять народного депутата.



Здається, схожа доля спіткала й поки що останнього «улюбленця» місцевих новин — Вадима Рабіновича. Політика поливали брудом практично щотижня із серпня минулого року. Тоді «Подробности» прогнозували розкол у партії «За життя». Як бачимо, не склалося. Розповідали «журналісти» й про буцімто фейковий замах на життя Рабіновича. І про вимоги до народного депутата пройти перевірку на наркотики. І про буцімто проплачені акції політика (кілька тижнів). І про те, який він прогульник (кілька місяців). І про подвійне громадянство (півроку). А ще були приховувані статки. І всі ці теми повторювалися з тижня у тиждень, з’являючись якщо не у формі самостійних «інформаційних приводів», то як бекґраунди до нових звершень.

А ось лише кілька прикладів того, як в ефірі «журналісти», експерти й політики могли виражати про Рабіновича свої думки: «Лидеры толкают пламенные речи исключительно для своих камер», «Риторика — как у совдеповского пропагандиста. Перевирая факты, нардеп только в конце, наконец-то, вспомнил...», «Это если 6 тысяч, а не 400 человек, как он клянется спонсорам», «Партія "Ле Хаим", або "За жизнь", вона сконцентрувала в собі таку кількість фріків політичних», «Клялся, что у него только лысина и ни гроша», «Давид-Вадим Рабинович не боится и плюет на закон и украинцев, потому что уверен, что всегда сможет убежать на свою вторую родину».

І от 3 липня про Вадима Рабіновича вийшов черговий сюжет — про депозит в ізраїльському банку, який народний депутат буцімто мав і не задекларував. Це було останнє повідомлення про політика на «Інтері». Після цього до 28 липня включно ми не помітили жодної звичної «чорнухи».

Можливо, тому що вже 4 липня Вадим Рабінович написав у Фейсбуку: «Я обращаюсь к руководителям оппозиционных политических партий с предложением НЕМЕДЛЕННО начать переговоры о едином кандидате на президентских выборах и совместной деятельности всех оппозиционных сил на парламентских выборах!»

Це може здатися невинним закликом до об’єднання опозиціонерів. Але що, якщо йдеться про конкретних «опозиціонерів», яких Рабінович раніше покинув? Цього ж дня ведуча «Інтера» Катерина Лисенко розповідала про електоральні шанси політиків і заявила: «Если Юрия Бойко, как единого кандидата, поддержит, кроме "Оппозиционного блока", также и партия "За життя", то ситуация меняется. В этом случае за Тимошенко проголосуют почти 13 % избирателей, за Юрия Бойко — чуть больше 12 %».

Щоб ви розуміли, як часто «Інтер» згадував до цього про «За життя» в подібних рейтингах, знайте: описуючи виборчі показники в Харківській області,«Подробности» озвучили першого, другого й четвертого політиків у списку. Бо третім був Вадим Рабінович. Партія «За життя» — друга в Харкові, але «журналісти» й про це не розповіли, обмежившись першим місцем.

Крім того, з актуального: до партії «За життя» приєднався Віктор Медведчук. Тож Вадим Рабінович, і так активний на каналах «112» та NewsOne, 26 липня зайшов ще й на студійний піар каналу «Україна», де полюбляють Медведчука. До речі, сам Медведчук теж був пов’язаний із «Опозиційним блоком», хоч їхні стосунки й зіпсувалися. Але тепер, за даними «Української правди», власники «Інтера» пропонують власнику «України» та самому Медведчуку новий союз.

Та облишмо теорії змови та розслідування професіоналам. Факт залишається фактом — новини «Інтера» функціюють без Вадима Рабіновича вже три тижні. І щось нам підказує: якщо народний депутат і повернеться в ефір одного дня, то лише в сюжеті, де він зустрічає щедрувальників.


Немає коментарів: