вівторок, 26 червня 2018 р.

Проект ЄС допоміг запустити Національну транспортну стратегію України

Міністерство інфраструктури України в партнерстві з проектом ЄС «Підтримка імплементації Угоди про асоціацію та Національної стратегії у секторі транспорту України» (AASISTS) 21 червня офіційно оголосили про початок впровадження Національної транспортної стратегії України до 2030 року «Drive Ukraine». Над розробкою стратегії працювала команда з європейських експертів, співробітників Міністерства інфраструктури України та Офісу підтримки реформ.
«Нещодавно ухвалена Національна транспортна стратегія до 2030 року пропонує сучасне бачення цього сектору та відповідає цілям Угоди про асоціацію. Ми очікуємо, що план дій стратегії затвердять до кінця поточного року і він стане дієвим інструментом для її впровадження. Для досягнення цілей стратегії необхідно багато напружено працювати та виконати відповідні зобов'язання, а Європейська Комісія готова підтримувати Україну в реалізації цієї амбітної стратегії», – наголосив голова Представництва ЄС в Україні, Посол Хюг Мінгареллі.

Серед основних заходів стратегії на наступні 12 років:
Будівництво 10 автомагістралей, які з'єднають Київську, Сумську, Харківську, Дніпропетровську, Одеську, Миколаївську, Луганську та Донецьку області з країнами ЄС та зменшать час на поїздки з півдня на північ та з заходу на схід України до 10 годин.
Будівництво функціональних кільцевих доріг навколо м. Києва та інших великих міст.
Модернізація залізничних доріг для забезпечення високошвидкісних перевезень Київ - Одеса, Київ - Харків, Київ - Львів, Київ - Дніпро, поєднання головних залізничних коридорів з коридорами Транс'європейської транспортної мережі (TEN-T).
Модернізація інфраструктури річкового транспорту та інфраструктури глибоководних морських портів, забезпечення гарантованих глибин на р. Дніпро 3,65 метра.
Збільшення кількості діючих аеропортів з 19 до 50 та відкриття рейсів на нові напрямки.
Оновлення та модернізація транспортних засобів з фокусом на пасажирському транспорті.
Більш широке застосування сучасних рішень, таких як система електронних білетів, цифрові вантажні транспортні коридори, а також розгляд можливості будівництва системи Hyperloop в Україні.
Встановлення більше 100 комплексів автоматичного контролю ваги.
Зменшення обсягу викидів парникових газів в атмосферу від транспортних засобів до 60% від рівня 1990 року.

«Виконання стратегії вимагає не тільки інвестицій, а також вдосконалення законодавства України та підвищення якості управління в транспортній галузі. Ось чому приведення українського законодавства у відповідність із законодавством ЄС в транспортній галузі є важливою частиною стратегії», – відмітив керівник групи проекту AASISTS Жером Бльошо.

Реалізацію та моніторинг виконання Стратегії здійснюватимуть Кабінет міністрів України, Міністерство інфраструктури України та інші національні та місцеві органи влади, а також неурядові організації та бізнесові об'єднання, міжнародні організації.

Для виконання стратегії Міністерство інфраструктури за підтримки проекту AASISTS розробить стратегічний план дій. Він визначатиме стратегічні задачі та цілі, період виконання та осіб, відповідальних за його виконання, обґрунтування витрат та джерела фінансування.

Довідкова інформація:
Виконання проекту ЄС AASISTS («Підтримка імплементації Угоди про асоціацію та Національної стратегії у секторі транспорту України») почалось в січні 2016 року і триватиме три роки. Проект спрямований на подальший розвиток та модернізацію транспортної галузі України та його об'єднання з транспортною системою ЄС шляхом адаптації основної частини транспортного законодавства ЄС в законодавство України. Проект реалізується консорціумом консультаційних компаній під керівництвом Egis International у співпраці з Expertise France.


Немає коментарів: