вівторок, 22 червня 2021 р.

Назустріч нової бізнес-моделі вітчизняних медіа



Першими завжди бути важко. З іншого боку, американські маркетологи вважають що "бути першим ліпше ніж найкращім". Загальноукраїнська медіаплатформа Liga, ще минулого карантинного року ввела платну форму отримання інформації читачами. Про те, як це відбувалось, яки дискусії й острахи передували Борис Деревянко, головний редактор Liga.net розповів на тренінгу "Як заохотити читачів платити".  Представники місцевих медіа з задоволенням знайомились з крауд-компанієй відомого видання. Головний меседж, який Борис та Петро Шуклінов, керівник суспільно-політичної редакції відстоювали: треба гарно знати свою

аудиторію. Прикольно що дискусії долучився Деніс Бігус, головний журналіст-викривач України останніх років, який збирає "донати" від своїх глядачів вже п'ятирічку.

Для того, щоб порівняння було коректніше порівнювати, було запрошено також редакцію з західноукраїнського міста, яка вже протягом 3-х місяців також "відважилась" працювати по передплаті зі своїми читачами. Більше практичних запитань народилось: яку платіжну систему застосувати слід, а якої - зась. Та згадали про контент зміни, якщо онлайн вимагати оплату від читача. Здається, цей цивілізаційний рух - що кожна інформація має бути оплачувана, вимиє зі шпальт місцевих сайтів кримінальну хроніку?! Поживем-побачимо!

Лізі, за проактивний порив поділитись досвідом застосування ризикованої для України (поки) бізнес моделі в медіа - велика дяка. Готуємось удосконалювати власний контент, та послуги, щоб корисність була читачеві сплачувати наш скромну працю.

В.Головченко.



Немає коментарів: