неділю, 14 лютого 2021 р.

Нова соціальна мережа, що б’є всі рекорди




Наприкінці 2020 року випускники Стенфордського університету та підприємці з Кремнієвої долини Пол Девідсон і Роен Сет (колишні працівники Google) запропонували світові новий формат соціальної мережі, представлений в додатку Clubhouse. Не зважаючи на те, що спочатку мережа була доступна тільки для операційної системи iOS та налічувала лише 5 тисяч користувачів, на грудень 2020 року її вже оцінювали у 100 млн доларів. А через півтора місяця ця сума підвищилась аж до 1 млрд. Стрімкому розвитку соціальної мережі можна завдячувати Ілону Маску, який згадував її у своєму Твіттері. Саме після його посилання на Clubhouse цим додатком зацікавились світові зірки та бізнесмени.
Сам додаток являє собою платформу для панельних дискусій зі структурованими чатами за інтересами. Усі обговорення мають вигляд такого собі інтерактивного подкасту у режимі реального часу, до якого можуть під’єднуватися усі зацікавлені користувачі. Таке спілкування нагадує голосові конференції в яких можна як активно брати участь, так і просто слухати їх на фоні. Особливість цієї мережі виражається у відсутності особистих чатів та переписувань в цілому, бо абсолютно все спілкування здійснюється лише голосом.

Через набуття швидкої популярності та напливу в мережу відомих артистів і акторів пересічній людині стало майже неможливо доєднатися до Clubhouse, адже цей додаток зробили закритим. Тобто тепер зареєструватись у ньому можна лише отримавши інвайт посилання від тих, хто вже є користувачем. Ну а тим щасливчикам, кому вдалось отримати запрошення, випадає можливість особисто поспілкуватись з улюбленими співаками чи подискутувати на різноманітні теми з найкращими акторами Голівуду. Дехто вже почав заробляти на бажанні людей поспілкуватись з кумирами, продаючи інвайт посилання по 500-800 долларів і багато-хто дійсно готові віддавати такі гроші, щоб приєднатись до нової мережі.

На сьогодні експерти пророкують для Clubhouse ще більший розголос, та вважають, що згодом мережа стане доступна для всіх охочих і десь через рік-два витіснить з життя Фейсбук та Твіттер. А допоки нам лишається тільки сподіватись на те, що може хтось надішле і нам таке бажане запрошення до Clubhouse.
А.Півоварова.


Немає коментарів: