понеділок, 10 лютого 2020 р.

«КОНСОНАНСИ» Дмитра Величка та Анни Носенко



11 лютого о 16:00 в Одеському літературному музеї відкриється виставка «КОНСОНАНСИ» Дмитра Величка і Анни Носенко


Арт-проект «КОНСОНАНСИ» одеських митців – Дмитра Величка і Анни Носенко, членів Національної спілки художників України, викладачів художньо-графічного факультету Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського, представляє експозицію живопису, де суголосно звучать абстрактні та декоративні пейзажні композиції.

«Співзвуччя» безпредметного та зображального мистецтва відбувається завдяки спільному для обох художників принципу формотворчості: абстрагуванню від випадкового і зайвого, відмові від несуттєвого і пошуку виразної форми, де втілюється відхід від матеріальності і буденності до преображення світу образів і ідей.

Творчість Дмитра Величка і Анни Носенко ґрунтується на багатій основі традицій Одеської мистецької школи та класичного і авангардного європейського та світового мистецтва. Залишаючись у діалоговій зоні з попередниками, сучасні одеські художники працюють у царині авторського експерименту з виразністю форми і образу. Митці стверджують абсолютну цінність творчості, завдяки якій можна наблизитися до Гармонії та Вічних образів, закладених апріорі у природі і в людині. У такій піднесеності втілюється романтичність світосприйняття.
Лінії, смуги і кольорові плями стали основними дійовими особами у зображальному просторі серії абстрактних живописних композицій Д. Величка. Форми ідеальної геометрії – знаки індивідуального художнього простору композицій художника – надають творам архетипічного універсального змісту, відкритого для інтерпретації глядачами.

Пейзажні мотиви, мінливі по своїй суті, стають приводом для створення узагальнених декоративних художніх образів живописних полотен А. Носенко. Враження від конкретних об’єктів, перетворені внутрішнім піднесеним відчуттям, мисткиня залучає до експресивних декоративних композицій, заснованих на принципах гармонії пропорцій, пластики, ритміки.

Провідну роль у живописних консонансах Дмитра Величка і Анни Носенко відіграє чистий, яскравий колір, що стає то ущільненою концентрованою емоцією, то виразною формою втілення світла. Виразність колориту різних за напругою почуттів полотен варіюється від найтонших нюансів до максимальних контрастів. Діапазон емоційних експресій передає розмаїта мальовнича поверхня.




Немає коментарів: