понедельник, 27 ноября 2017 г.

Цифрові послуги контратакують?

Сьогодні був присутній при засіданні суду, яке відбувалось у мережевий спосіб - відеоконференції. Позивачу та відповідачу не треба їхати 250 км. Зручно. Можно зекономити час та гроші.
Приємно! Але буває, що електроні адміністративні послуги не автоматизують наші відносини з державними органами, чи місцевим самоврядуванням. Так,  більше 10 днів очікує моя жінка, яка захотіла звернутись до влади міста Миколаєва з електронною петицією, поки вона з"явиться на сайті міста...

Багато було галасу с приводу цього прояву народовладдя, яке ніби запрацювало у Миколаєві. Але це було у 2016-м році. А сьогодні на сайті біля 3-х місяців (!) не з"являлось нових петицій.
Що це? Недбальство? А що таке "черга" законопроектів у ВРУ, деякі з яких роками не "просуваються"...
Може бути. Як із тією ж чергою на оформлення біометрічного паспорту, чи розподілу справ у суді. Всюду де людина(канцеляріст) делегує автоматизацію процесів, чекайте що трапиться збій. Чому? Люди, які обирають автоматизатора, чи комунікаційну платфому не фахівці. А тому - можливі високі відсотки помилки! У тому ж Апеляційному суді вранці - звя"зок з райцентром був поганий, то не чули суддів, то не бачили учасників процесу за 120 км.
А скільки антиприкладів ви зустрічали з обладнанням wi-fi? Яке ніби є, а коли збирається група людей в лоббі, чи ресторані готелю, а доступу до Інтернету ні в кого - немає. Кажуть: зекономили на обладнані! Не хотілось би щоб так було для суду. Але в міськвиконкомі Миколаєва інтернет дуже швидкий, але петиції чомусь "зупинились" ще при голові за призвищем Сєнкевич. Чому цифрові послуги в нашому жітті просуваються важко? Може тому що їх корумповувати важко, можно лише "трощити".
В.Головченко.


Комментариев нет: