четверг, 23 апреля 2015 г.

Щоб швидше рухатись, обмінюватись досвідом потрібно не рідше двох разнарік

«Немає нічого постійного у світі медіа, і постійний пошук нових рішень у контенті – єдиний шлях,
який дає редакціям можливості розвитку у сучасних умовах. При цьому кожне видання має знайти свій власний шлях, пройшовши через багато спроб та поразок». Саме так у двох реченнях можна передати загальний висновок з дискусій, що відбулись протягом дня на практичній конференціїдля журналістів та редакторів «День інновацій у медіа», організованій Українською Асоціацією Видавців Періодичної Преси (УАВПП) та Спільною програмою Європейського Союзу та Ради Європи «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні».

Конференція відбулась в Києві 14 квітня, і в ній взяли участь понад 80 журналістів та редакторів з усієї України. Протягом дня вони слухали доповіді та брали участь у дискусіях 16 експертами, обговорюючи досвід колег у розвитку інформаційних продуктів. Завдяки підтримці програми «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні» участь у конференції взяли два іноземні спікери - Чарльз Емпонсах (Charles Amponsah), медіа продюсер у Раді Європи, та Тетяна Рєпкова, авторка та ведуча «Клубу медіаменеджерів». (Програму та посилання на відеозапис можна знайти тут).

Оскільки заявок на участь у конференції організатори отримали понад 250, то, нажаль, не усі бажаючі змогли взяти участь у конференції. Тому усі, хто не зміг потрапити безпосередньо на конференцію, дивились спеціально організовану онлайн трансляцію та ставили запитання через сторінку у Фейсбук. З Фейсбук трансляцією можна ознайомитись тут(https://www.facebook.com/events/866444623426928/).

Презентації можна завантажити за посиланням: https://drive.google.com/folderview?id=0BxNmkhm4Or6qfjZFTjRpLTY3S1RXM2F3MDVEVkM2R0p1dVpWQUVsbGVEd0xwS3RjdTM3OWc&usp=sharing



У своїх оцінках ефективності «Дня інновацій у медіа» учасники конференції на 1 місце поставили розповіді колег про досвід реалізованих проектів, на друге - презентації ключових спікерів, а на третє - обговорення, можливість поставити власне питання та отримати відповіді.

Практично одноголосно висловились за проведення такої конференції двічі на рік і не рідше. Антон Кайс, директор, «Мариупольские новости»: «Динамичность медиа очень велика, несколько озвученных [на конференции – прим.УАИПП] инструментов уже внедряем у себя, поэтому [собираться нужно – прим.УАИПП] раз в три месяца».



Роман Шлапак, керівник спільної програми ЄС та РЄ «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні»: «Попри зміни в екосистемі, роль медіа в демократичному суспільстві, хай навіть і з додатковими інструментами (взаємодії та залучення), не змінилась. Загальноприйнятною рисою медіа є роль у суспільстві та вплив на суспільство або означення демократичних процесів. Дуже важливо, щоб ті, хто відповідає за якість контенту в українських ЗМІ, бачили досвід колег та реалізовували кращі приклади у своїх редакціях. Такий обмін практиками суттєво допомагає та прискорює розвиток українських ЗМІ».



Юргіс Вілчінскас, керівник відділу преси та інформації представництва ЄС в Україні: «Для інновацій потрібний капітал та бізнес-навички – щоб вміти продати інновації своїм читачам. Рекомендації для України від Ради Європи: створити такий законодавчий контекст, де б інновації могли розвиватися. Тоді б і медіа могли працювати у контексті, який підтримує інновації».





УАВПП



Комментариев нет:


Отправить комментарий