Дизайнер з Києва мріяв про співпрацю із універмагом з тих пір, як уперше побачив Париж. 8 липня 2025-го його мрія здійснилась.
На головному універмагу Франції – синьо-жовтий банер із брендом Ruslan Baginskiy, всередині – магазин, поп-ап та вітрини від українського дизайнера.Головний фасад будівлі прикрасив банер у синьо-жовтих кольорах площею 140 м²
Про це повідомила співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська у facebook.
Цього літа бренд українського дизайнера Руслана Багінського, у капелюшках якого ходять Бейонсе, Періс Гілтон і Тейлор Свіфт, відзначає своє десятиріччя.
12 вітрин паризького універмагу Galeries Lafayette присвячено українському бренду Ruslan Baginskiy. Український дизайнер також відкрив поп-ап і магазин свого бренду у форматі shop-in-shop.
Головна будівля Galeries Lafayette — памʼятка архітектури у самому центрі французької столиці, яка щороку приймає 27 млн відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських універмагів.
"У fashion-спільноти України — стабільна робота у царині культурної дипломатії. Цього разу у fashion-дипломатії грандіозна перемога", - прокоментувала Ірина Данилевська.
Цього місяця фасад знакової будівлі у Парижі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м².
Головна будівля Galeries Lafayette — памʼятка архітектури у самому центрі французької столиці, яка щороку приймає 27 млн відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських універмагів.
"У fashion-спільноти України — стабільна робота у царині культурної дипломатії. Цього разу у fashion-дипломатії грандіозна перемога", - прокоментувала Ірина Данилевська.
Цього місяця фасад знакової будівлі у Парижі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м².

Немає коментарів: