субота, 13 листопада 2021 р.

Звідки черпають новини на Одещині?




63 % опитаних мешканців Одеської області дізнаються новини власної громади в соцмережах.

Про це стало відомо в ході опитування, яке проходило з 1 липня по 1 вересня у п’яти громадах Одеської області – Ананьївський, Вилківський, Кілійській, Любашівській та Ренійський тривало опитування опитування місцевих жителів в рамках проєкту “Культурна демократія”. Мешканцям громади поставили 20 питань, які стосуються культури, креативних індустрій та ресурсів громади. Всього в дослідженні взяло участь 2930 людей. Індивідуальні інтерв’ю пройшли 2630 мешканців, он-лайн – 300.

Жителі мали назвати елементи культурної спадщини, які збереглися в їх населених пунктах; згадати про історичні, архітектурні та природні пам’ятки; назвати самобутні, історичні, культурні події, майстрів, колективи, підприємців, що працюють у сфері культури, виділити із цього масиву те, чим більше люди пишаються, а також назвати інформаційні ресурси громад, визначити власний рівень задоволення розвитком культури.

Так, за результатами дослідження в базу ресурсів внесено майже 1600 об’єктів.

Сформовано інтерактивні карти з ресурсами громад у сфері культури – 5 карт (для кожної громади), нанесено 127 ресурсів.

Створено базу стейкхолдерів – для кожної з 5 громад, з загальною кількістю 544 осіб.

70 % опитаних мешканців у громадах висловлюють свою думку через мережу Інтернет. Інформацію про громади люди отримають частіше за всього через соціальні мережі – 63 %, ЗМІ – 40 %, месенджери – 32 %, сайт громади – в середньому 24 %. 16 % опитаних мешканців не користуються мережею Інтернет постійно або зовсім.

Загалом, за результатами опитування виявилось, що в середньому 60 % опитаних мешканців вважають власні громади комфортним місцем проживання.

94 % опитаних мешканців вважають важливим розвивати культурне та креативне підприємництво у громадах, але лише 11% від опитаних осіб готові долучитись до ініціативної групи з розвитку культури та креативного підприємництва у громаді.

Ліна Зелинська.

Культурна демократія - цифрова трансформація та прозорість процесів формування культурної політики у сфері розвитку культурних та креативних індустрій територіальних громад»

Проект сприяє розвитку креативного підприємництва, створенню нових локальних культурних та креативних продуктів, які можуть бути використані як основа створення туристичних маршрутів, креативних кластерів.










Немає коментарів: