неділю, 4 квітня 2021 р.

У дворах народжується більшість цікавих новин

Дмитро Ковбасюк вийшов з супермаркету в 1-й день карантину

Якщо уважно придивитись до новинного контенту сучасних медіа, можна побачити що стався перегин в бік негативних пригод. "Постачальником" цих новин, зазвичай слугує поліційні зведення. Тільки но що, вчора у мене во дворі зранку бились двоє молодиків, зазвичай за жінку, яка побігла відчиняти калитку поліціянту... Деякі медіа полюють за "кровавими" справами - щоб першими повідомити. Публіка, говорять, полюбляє все кримінальне, жахливе. Лоскочуть нерви.

А тим часом у житті відбувається й багато позитивних подій. Але такого реєстру, як кримінальні хроніки не існує. Ніде репортерам взяти згадку про саме "якісні новини". Дійсно.



Що робити?

Одеський громадський проєкт "Виживуть тільки сусіди" від початку осіннього погіршення епідемічного стану збирав по дворах новини. Звертались до лідерів дворових громад, яки проходили в попередні роки Школу культури сусідства не тільки з приморського міста, а й по Україні. Опитували голів ОСББ, різноманітних асоціацій, члени яких працюють над утриманням житла. В фокусі були саме відносини між сусідами.

- Як вирішується, точніше готуються рішення, це нас найбільше цікавило, - зазначає Дмитро Ковбасюк блогер добросусід.

- Потім ми писали сценарії, знімали героїв у дворах, будинках, які зуміли "налагодити" ту саму атмосферу добросусідства, - продовжує Дмитро.

- Багато в чому нам допомагали місцеві журналісти, яки охоче звертають увагу на наші дослідження суспільного ландшафту. В Херсоні про нас писала Євгенія Вирлич, редакторка "Кавун.сіті", в Чернівцях - Маріанна Антонюк, в Запоріжжі - Тетяна Труба, а у Миколаєві - Вячеслав Головченко. Ми й надалі на своєму ютуб-каналі плануємо висвітлювати яскраві приклади позитивних стосунків у дворах, помешканнях.

Якщо журналісти шукають добрі новини, для балансу, наприклад, завітайте у двори де мешкають більшість українського суспільства. Там точно відбувається значно більше позитивного, ніж поножовщини. Може надалі й акценти вироблення контенту  будуть змінюватись на краще. Підростає розумне покоління, яке краще знає простори всесвітньої інформаційної мережі ніж дворові ігри. далі буде ... по-їхньому.

С.Лиманов.

 



Немає коментарів: