середу, 13 січня 2021 р.

Їстівні пакування для продуктів, рятуємо екологію разом

Їстівна чашка для кави

Хочу поділитися чудовим новаторським рішенням для харчових продуктів. Напевно кожен з нас рідко замислюється над тим, наскільки зросли сміттєві побутові відходи через розвиток індустрії пакування. Це дійсно глобальна проблема, яка набула всесвітнього масштабу.



Останнім часом по світу все більших обертів набирає виробництво їстівних пакувань. У наші дні на ринку популяризується їстівний посуд, який після використання товару можна із задоволенням з'їсти. Наприклад зараз крім вафельних ріжків для морозива можна зустріти їстівні чашки для кави та желатинові стаканчики.



Желатинові стаканчики

У бразильській мережі ресторанів "Бобс" бургери та інший фастфуд подають в їстівної паперовій упакуванні.



Авіакомпанія Air New Zealand підтримала еко-тренд і повністю замінила пластикові чашки для кави на їстівні. Національні авіалінії Нової Зеландії розгорнули власну боротьбу з набридливим пластиком, тепер вони виготовляють фірмові їстівні чашки. Для виробництва горняток використовують такі продукти, як: борошно, яйця, цукор і ваніль, по суті - це звичайне печиво, яке можна з'їсти, після того, як ви вип'єте свій напій.



Крім того, Air New Zealand в цьому році відмовилися від одноразових пакетів з соусами і скасували одноразові пляшки з водою (правда не на всіх рейсах). Такий крок дозволить запобігти потраплянню на звалище близько 200 тисяч пакетиків і 500 тисяч одноразових пляшок щорічно. Як ми бачимо, навіть одна компанія здатна зробити істотний внесок в збереження екології, звичайно при наявності бажання.



Друк на молочній плівці

З найближчих сусідів "першопрохідцем" в цій галузі став білоруський завод полімерної тари "Поліміз". Зовсім недавно вони оголосили про виробництво новітньої біо-плівки, яка складається з кукурудзяного крохмалю. Новинка дозволяє зберегти смак, запах і зовнішній вигляд продуктів тривалий час. Вартість сировини для виробництва досить низька, що дозволяє запустити товар в масове виробництво. Потрапляючи на звалище, така упаковка повністю розчиниться приблизно за один рік, при цьому не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. Гарна новина для маркетологів - просувати такий товар буде досить легко, адже на плівці можна друкувати їстівними чорнилами, з різними смаками, в залежності від обраних інгредієнтів. Така новинка на ринку продуктів неодмінно приверне багато уваги, хоча б через цікавість покупців.

Ксенія Герасименко.


Немає коментарів: