понеділок, 19 травня 2014 р.

В Рівному обговорили стратегії розвитку місцевого бізнесу

16 травня у конференц-залі Національного університету водного господарства та природокористування відбулася бізнес-конференція «Міжнародний маркетинг і digital-стратегія». Захід відвідали представники підприємств, громадських організацій Рівненщини, експерти та науковці.
Під час бізнес-конференції учасники та спікери обговорювали існуючі перспективи та загрози для бізнесу в реальних політичних та економічних умовах України, визначали доцільні стратегії розвитку бізнесу, говорили про сучасні інформаційні технології, що сприятимуть ефективному управлінню та вдосконаленню діяльності підприємств. Виступ кожного спікера супроводжувався дискусійними запитаннями від учасників.
На конференції виступив народний депутат України, голова підкомітету з питань поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі між Україною та ЄС, взаємодії в сфері інвестиційної політики ВР України Юрій Благодир з темою «Розвиток малого та середнього бізнесу в контексті євроінтеграції».

Цікавими та змістовними були доповіді члена наглядової ради групи компаній «Монстера» Михайла Корилкевича – «Приватне і публічне розміщення цінних паперів українських компаній на міжнародних фінансових ринках», директора ТРК «Ритм» Сергія Паладійчука – «Рівне ХХІ: стратегічне позиціонування», власника інтернет-проекту Itferma Олексія Кучми – «Digital-стратегія: рішення для малого бізнесу».

Темі актуальних проблем місцевого бізнесу та шляхів їх вирішення був присвячений виступ представника Рівненського центру сприяння бізнесу Сергія Ващука. Питання залучення інвестицій та їх вплив на розвиток ділової активності порушив директор ДБУ «Рівненський регіональний центр з інвестицій та розвитку» Олександр Осовець.

Організатори бізнес-конференції – Аналітична група «Стратегіко» та Українська Асоціація Маркетингу – сподіваються, що подібні заходи з часом стануть твердою платформою для спілкування експертів і багатьох підприємців Рівненщини з метою вибору і побудови ефективних стратегій розвитку окремих підприємств та стратегії розвитку області загалом.

Партнерами конференції виступили Національний університет водного господарства та природокористування (НУВГП), Телерадіокомпанія «Ритм», Видавничий дім «ОГО».

Інформаційні матеріали та фотозвіт конференції можете знайти на сайті Аналітичної групи «Стратегіко».

Довідка

Аналітична група "Стратегіко" ("Стратегічні комунікації") заснована 2013 року і надає послуги для бізнесу, а також організовує і проводить конференції, навчання, тренінги для власників бізнесу, директорів, персоналу. До складу групи увійшли Рівненська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу", Агентство з розвитку підприємництва, "ТРК "Ритм" та інші неурядові організації.


Немає коментарів: