Презентацію дослідження “Новинні пустелі” в Україні провели в MDF.
Миколаївщина представлена:
а) здоровим районом - Миколаївський, б) нездоровим - Баштанським (на території якого колись виходило 4 районні газети), та 2 частково здорових відповідно районів Вознесенський та Первомайський. Мова звісно не про вірусні захворювання, а відсутність незалежних медіа в тих районах.
Новинні пустелі — це спроба показати ті місця, де через відсутність місцевої преси здоровий розвиток демократичної системи опинився під загрозою. Але відсутність ця обумовлена в першу чергу економічними чинниками, а не відсутністю журналістів.
Про свою методологію автори написали таке: Критичні інформаційні потреби місцевих громад — це інформація, яку члени громади використовуватимуть для:
Початкове припущення цього дослідження про те, що свобода медіа є основою сталого демократичного розвитку, також ґрунтується на тому, що громадянам необхідна інформація про максимально повний спектр ситуацій та послуг для поінформованого вибору.
Новинні пустелі — це спроба показати ті місця, де через відсутність місцевої преси здоровий розвиток демократичної системи опинився під загрозою. Але відсутність ця обумовлена в першу чергу економічними чинниками, а не відсутністю журналістів.
Про свою методологію автори написали таке: Критичні інформаційні потреби місцевих громад — це інформація, яку члени громади використовуватимуть для:
- розв’язання питань безпеки та здоров’я;
- повного доступу до освіти, працевлаштування та бізнесу;
- повноцінної участі в суспільному та політичному житті своїх громад.
Початкове припущення цього дослідження про те, що свобода медіа є основою сталого демократичного розвитку, також ґрунтується на тому, що громадянам необхідна інформація про максимально повний спектр ситуацій та послуг для поінформованого вибору.
Критичні інформаційні потреби (їх всього 8) включають інформування про:
1.надзвичайні ситуації та громадську безпеку;
2.систему охорони здоров’я;
3.освіту в регіоні;
4.місцеві транспортні системи;
5.економічний розвиток громади;
6.навколишнє середовище;
7.громадські ініціативи та суспільні послуги;
8.місцеву політику та врядування.
На жаль, маємо констатувати, що багато незалежних редакцій не потрапили на мапу винятково через те, що не покривають принаймні 6 з 8 потреб, визначених у методології.
Деталі згодом. Ситуація на Херсонщині та Одещині не краще.
Поки зрозуміло, що поки Media Development Foundation проводить дослідження новинних пустель й активно допомагає одночасно одному медіа з обласного центру, в степу де споживачів й рекламодавців небагато, не з'являться нові медіа, бо банально нікому робити!
3.освіту в регіоні;
4.місцеві транспортні системи;
5.економічний розвиток громади;
6.навколишнє середовище;
7.громадські ініціативи та суспільні послуги;
8.місцеву політику та врядування.
На жаль, маємо констатувати, що багато незалежних редакцій не потрапили на мапу винятково через те, що не покривають принаймні 6 з 8 потреб, визначених у методології.
Деталі згодом. Ситуація на Херсонщині та Одещині не краще.
Поки зрозуміло, що поки Media Development Foundation проводить дослідження новинних пустель й активно допомагає одночасно одному медіа з обласного центру, в степу де споживачів й рекламодавців небагато, не з'являться нові медіа, бо банально нікому робити!
В.Сявдело.
Немає коментарів: