субота, 6 серпня 2022 р.

Як працюють нардепи від Одещини?




Депутати від Одещини в умовах війни найбільшу увагу приділили правовій політиці та економіці. З початку широкомасштабного вторгнення росії 24 лютого перед Верховною Радою постало питання приведення чинного законодавства до нових викликів, які постали перед українським суспільством.

Детальніше про те, як реагували на ці виклики у своїй законотворчій діяльності одеські нардепи у матеріалі ОПОРИ.



У своїй законотворчій діяльності народні депутативід Одещини найбільшу увагу приділили сферам правової політики та економічної політики.

Серед 16 одеських парламентарів, з початку нового етапу війни з росією, лише Анатолій Урбанський не зареєстрував жодної законодавчої ініціативи. В той же час автором або співавтором найбільшої кількості законопроєктів є Олег Колєв.

Артем Дмитрук є співавтором чотирьох законопроєктів, які відносяться до сфер економічної політики (два) і правової політики (два). Наразі законодавчі ініціативи Артема Дмитрука опрацьовуються в профільних комітетах парламенту.

Співавтором 27 законодавчих ініціатив став Олег Колєв. Дванадцять законопроєктів одеського нардепа відносяться до сфери правової політики, п’ять – економічної політики, по три – соціальної політики та безпеки і оборони, два – державного будівництва, по одному – у сферах галузевого розвитку, гуманітарної політики.

Чотири проєкти закону Олега Колєва були затверджені парламентом:

про внесення змін до деяких законів України щодо оптимізації трудових відносин (7251);
про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання правового режиму на тимчасово окупованій території України (7270);
про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо деяких питань функціонування сфер зайнятості та загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в період воєнного стану (7275);
про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування винагороди за добровільно передану Збройним Силам України придатну для застосування бойову техніку держави-агресора (7278).

Три з десяти законодавчих ініціатив Олексія Леонова було підтримано парламентом:про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану (7360);
про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання виробництва спирту етилового денатурованого (7401);
про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (7413).

Законопроєкти Олексія Леонова стосуються до трьох сфер державної політики – економічна політика (п’ять), правова політика (чотири), державне будівництво (один).

Олександр Горенюк є співавтором одинадцяти законодавчих ініціатив у сферах правової політики (п’ять), державного будівництва (два), безпеки і оборони, економічної політики, соціальної політики, галузевого розвитку (по одному проєкту в кожній з чотирьох зазначених сферах).

Два законопроєкти Олександра Горенюка були затверджені Верховною Радою:про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування питань, пов’язаних із військовополоненими в особливий період (7173);
про внесення змін до деяких законів України щодо першочергових заходів реформування сфери містобудівної діяльності (7282).

Один із дев’яти законопроєктів Олексія Гончаренка був прийнятий парламентом – про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування військовим збором грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь в бойових діях в умовах воєнного стану (7432).

Депутат став ініціатором чотирьох законодавчих ініціатив у сфері правової політики, трьох – сфері економічної політики та по одному у сферах безпеки і оборони та державного будівництва.

Шість законопроєктів у сфері галузевого розвитку, два – економічної політики та один – правової політики на рахунку Степана Чернявського.

Чотири з дев’яти законодавчих ініціатив одеського парламентаря були затверджені парламентом:про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану (7178);
про внесення змін до деяких законів України щодо безперебійного виробництва та постачання сільськогосподарської продукції під час воєнного стану (7264);
про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану (7289);
про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (7413).

Ігор Васильковський є співавтором 15 законопроєктів у сферах правової політики (п’ять), галузевого розвитку (п’ять), безпеки і оборони (два), економічної політики (два), гуманітарної політики (один).

Чотири законодавчі ініціативи Ігоря Васильковського було підтримано Верховною Радою:про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти (7132);
про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (7133);
про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування винагороди за добровільно передану Збройним Силам України придатну для застосування бойову техніку держави-агресора (7278);
про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану (7325).

Чотири з дев’яти затверджених законопроєктів налічується у Сергія Колебошина:про внесення змін до пункту 5 - 2 розділу 9 «Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» (щодо застосування його положень в період дії правового режиму воєнного стану) (7221);
про внесення змін до статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації деяких категорій громадян (7272);
про внесення змін до Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» щодо окремих аспектів підготовки кваліфікованих робітників в умовах воєнного стану та відновлення економіки (7293);
про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану (7325).

Найбільше законопроєктів Сергія Колебошина відносяться до сфери галузевого розвитку – чотири проєкти закону. Крім того, депутат подав законопроєкти у сферах безпеки і оборони (два), правової політики (два) та економічної політики (один).

Один із шести законопроєктів Олександра Ткаченка не був затверджений парламентом - про внесення змін до Закону Україні «Про запобігання корупції» щодо особливостей застосування законодавства у сфері запобігання корупції в умовах воєнного стану (7280). Законопроєкти одеського нардепа стосуються сфер правової політики та економічної політики – по три в кожній сфері.

Антон Кіссе став ініціатором однієї законодавчої ініціативи зі сфери економічної політики, яка на даний час опрацьовується в профільному комітеті.

Андрій Костін є ініціатором восьми законопроєктів у сфері правової політики та по одному – в сферах галузевого розвитку та державного будівництва. Парламентом були підтримані п’ять законопроєктів, поданих Андрієм Костіним:про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» щодо забезпечення сталого функціонування судової влади в період відсутності повноважного складу Вищої ради правосуддя (7143);
про внесення змін до Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України (7157);
про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей встановлення юридичних фактів в умовах воєнного чи надзвичайного стану (7310);
про внесення змін до статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (7312);
про внесення зміни до пункту 10-2 розділу ХІІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про виконавче провадження» щодо виконання рішень про стягнення з фізичної особи заборгованості за житлово-комунальні послуги у період дії воєнного стану (7531).

Юлія Діденко стала співавторкою 14 законодавчих ініціатив, з яких прийняті парламентом були три:про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану (7137-д);
про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період воєнного стану (7190);
про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо адміністрування окремих податків в період воєнного, надзвичайного стану (7234).

Абсолютна більшість законопроєктів Юлії Діденко стосуються економічно політики (13), а також один законопроєкт відноситься до сфери правової політики.

Іван Шинкаренко став співавтором трьох законодавчих ініціатив у сферах правової політики, державного будівництва та економічної політики. Жоден з них не був затверджений.

Микола Скорик має на своєму рахунку лише один законопроєкт, але ця ініціатива є результативною, тобто затверджена парламентом - про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення моніторингу потенційних загроз національній безпеці України у сфері економіки (7176). Проєкт закону відноситься до сфери економічної політики.

Тетяна Плачкова виступила ініціатором 11 законодавчих ініціатив у сферах правової політики (чотири ініціативи), економічної політики (чотири), державного будівництва (дві), галузевого розвитку. Жоден законопроєкт не затверджений парламентом.
Ізбірком. 


Немає коментарів: