Вітчизняні підприємці продовжують активно просувати власні вироби та послуги моделлю франчайзинг. Це коли синергію продажів забезпечують не тільки власники но й франчайзі (орендарі марки та збутової моделі). За цим алгоритмом в Україні продають хліб та інструмент, будматеріали та кулінарію, освітні та медичні послуги. А знали ви, що найбільше франшиз просуваються з міста Луцьк?
Тепер знаєте. Днями саме там було організовано та проведено West FranchForum2025. Добре що онлайн, бо квитків на Волинь УЗ все одно не купити! Обмін практиками та думками був
корисним як для новачків, так знаних гравців на цьом полі. Окремий розділ прямо заявляв: масштабування бізнесу - тримається на довгострокових відносинах. Тому не тільки дилерам можна "перекинути" "головняк", а бажано розділяти всі тяготи бізнесу учасникам ланцюгів постачання.Ну і як завжди: добре знайте власного клієнта, покупця. Це стосується, як формату магазинів-супермаркетів, так й курсів з логопедії та ментальної корекції на межі освіти, медицини та психології. Все більше підприємців воліють не одноосібно вести бізнес, а засобами кооперації з носіями місцевої ідентичності та колами друзів.
Спостерігач за цим видом бізнесу понад 25 років скаже що складність тем підвищується, строки окупності - також. Все більше родичів бере участь у побудові мереж франшиз. Платформа форуму у 2025 році допомогла зав'язати нові контакти, чи просто почути однодумців.
Як наслідок війни, переміщення українців у країни ЄС активно підштовхнуло вітчизняних підприємців франчайзерів шукати партнерів за кордоном. Тому у Польщі, Німеччині та Іспанії не рідкість вже український середній бізнес. І це не тільки наливки зі Львова, але й кіберклуби нового покоління з Харкова. Відомі також ветеранські франшизи. І це ще наш працьовитий нарід має відволікатись на війну з московитами.
С.Лиманов.

Немає коментарів: