субота, 4 жовтня 2025 р.

Презентація дослідження «Як Кремль використовує відеоігри для пропаганди війни»



Понад 3 мільярди людей у світі — геймери. Індустрія відеоігор заробляє мільярди доларів щороку.
Але за яскравими віртуальними світами прихована інша сторона: відеоігри стали інструментом пропаганди, соціального контролю та навіть вербування молоді.
Громадська організація LingvaLexa презентує дослідження про те, як відеоігри стають полем ідеологічної боротьби.
Запрошуємо у Хартія-Хаб, щоб дізнатися, як віртуальні світи впливають на реальність.
Дослідження «Нова зброя впливу. Як Кремль використовує відеоігри для пропаганди війни» показує:
• як Кремль мілітаризує дітей через ігрову індустрію;
• як формується «русский мир» у віртуальних спільнотах;
• як сюжет у відеоіграх формує сприйняття реальності й нормалізує насильство;
• які ризики для міжнародної безпеки несе «гейміфікація» війни.
Особливу увагу буде приділено кейсам Squad 22: ZOV, Best in Hell та інших ігор, які стали інструментами культурної та політичної інженерії.
8 жовтня, середа, 18:30
Київ, Хартія-Хаб, вулиця Шота Руставелі, 39/41
Реєстрація: linktr.ee/khatiiahub


Немає коментарів: