середа, 12 листопада 2025 р.

Воркшопи для розвитку маркетингу продовжуються у Миколаєві




У Миколаєві продовжуються воркшопи "Підсилюй креативність завдяки маркетингу" за програмою "Єднання заради дії" для місцевих та внутрішньо переміщених осіб.
Безоплатний цикл воркшопів для творчих осіб, молоді та жінок-підприємниць ініційовано випускником тренінгу «Дизайн мислення: проєкти для згуртованості громад» від IREX Вячеславом Головченко.Цей раз на воркшопі за участю співробітників, що відповідають за збут у Миколаївському академічному художньому драматичному театрі розглядали інструменти класичного маркетингу та цифрові методи просування.
- Застосовуючи соцмережі можна поширювати візуальний контент про творчі продукти театру, - впевнений один з тренерів Марк Головченко. Варто розвивати у молодих акторів театру та прихильників жагу зніманні короткого відео з вистав та залаштунків, підтримуючи свою справу. Той самий музей театру для багатьох у Миколаєві ще не відкритий. Кількість постів має подвоюватись... 

Тренер М.Головченко розкривав власні секрети створення контенту для тік-ток


Одна з цілей заходів - розширити коло спілкування ВПО та знайти однодумців та у новій для себе спільноті. Попереду ще нові знайомства під час воркшопів. Та відвідини театру у Миколаєві де для ВПО є спеціальна ціна.

Реєструватись ще можна прямо зараз: https://forms.gle/qPA3QgFyjiwEatBJA


Повідомлення про місце проведення в центрі Миколаєва надійде запрошеним напередодні воркшопу.

«Цей проєкт став можливим в межах програми “Єднання заради дії”, що втілюється IREX за підтримки Державного департаменту США. Вміст/Заходи/Фестиваль є виключною відповідальністю ініціативної групи Головченко з Миколаєва та необов’язково відображає погляди IREX та Державного департаменту США.»


Немає коментарів:

Дописати коментар