Український органічний сектор має потужний виробничий та експортний потенціал.
Внутрішній ринок органічних продуктів тільки набирає обертів у своєму розвитку. Сектор активно працює над інформуванням споживачів щодо користі органічної продукції, розвитком впізнаваності брендів і системним просуванням сертифікованої продукції, щоб зробити її більш доступною та популярною в Україні.
Громадська спілка «Органічна ініціатива» та за підтримки Швейцарії запустила Рейтинг «Топ-20 провідних органічних брендів України». Його мета — підвищити впізнаваність органічних брендів серед споживачів, зміцнити довіру до сертифікованих продуктів через публічне визнання та посилити поінформованість щодо органічного маркування органічної продукції. Це не просто відзнака для компаній, а інструмент, який допомагає показати розвиток сектору прозоро й чесно та виокремити бренди, що формують культуру органічного споживання органічної продукції в Україні.
Методика рейтингу:
1. Спочатку Відбір потенційних лідерів на базі об'єктивних ринкових статистичних даних (1) за валовим обсягом реалізованої продукції (у тоннах), 2) і за ринковою вартістю реалізованої продукції (грн) - дані надані ТОВ «Органік Стандарт».
2. Журі з 5 об'єктивних незаангажованих експертів оцінює учасників конкурсу за такими критеріями:
· розвиток асортименту;
· представленість у торгівельних мережах;
· маркетингова та комунікаційна активність
· обсяги продажів;
· вартість продажів (фінансова значимість);
· експертна оцінка члена журі
3. Сумарні бали визначають Топ-20 брендів.
Склад журі Рейтингу в 2025 році:
Сергій Галашевський, генеральний директор ТОВ «Органік Стандарт»
Андрій Коняшин, виконавчий директор Федерації органічного руху України
Ігор Кравченко, місцевий керівник швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP)
Олександр Пазинюк, керівник проєктів компанії МХП
Катерина Шор, менеджерка проєктів Інформаційного центру «Зелене досьє», членкиня правління ГС «Органічна Ініціатива»
Журі оцінювало бренди за розвитком асортименту, представленістю у торгівельних мережах, комунікаційною та маркетинговою активністю (включно з аналізом соцмереж), обсягами й вартістю продажів, а також з урахуванням незалежної думки експертів.
У результаті було визначено 20 провідних брендів, які отримали визнання в Рейтингу та були урочисто відзначені під час конференції «Органічний день в Україні», яка відбулася 23 вересня 2025 року.
Голова правління ГС «Органічна ініціатива» Олена Дейнеко разом із місцевим керівником швейцарсько-української програми QFTP Ігорем Кравченком привітали власників і керівників компаній та вручили їм почесні відзнаки.
1 місце — ТОВ «Органік Мілк» (ТМ Organic Milk)
2 місце — ТОВ «Дунайський Аграрій» (ТМ«Дунайський Аграрій» )
3 місце — ТОВ «Старий Порицьк» (ТМ«Старий Порицьк» )
4 місце — ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» (ТМ «Сквирянка»)
5 місце — ТОВ «Органік Оригінал» (ТМ «Екород»)
6 місце — ТОВ «Мольфар Еко» (ТМ MOL`FAR)
7 місце — ТОВ «Органічний м’ясний продукт» (ТМ Organic Meat)
8 місце — ФГ «Домашня курочка» (ТМ Оrganic chicken)
9 місце — ПП «Галекс Агро» (ТМ Galeks Agro)
10 місце — ТОВ «Фірма Діамант ЛТД» (ТМ «Козуб органіка»)
11 місце — ТОВ «Укролія» (ТМ Garna organic)
12 місце — ТОВ «Стодола» (ТМ «Стодола»)
13 місце — СВК «Ягідки» (ТМ BigBlue organic bluebery farm)
14 місце —ТОВ «Органік Експерт» (ТМ «Осьо Органік»)
15 місце — ФГ «Агро Стариця» (ТМ «Агро Стариця»)
16 місце — ФОП Марченко А.М. (ТМ «Світовоч»)
17 місце — ТОВ «Фемілі Гарден» (ТМ Family Garden)
18 місце — ПП «Органічна Теплиця» (ТМ «Органічна теплиця»)
19 місце — ТОВ «Фабрика Біо Продуктів» (ТМ Alive)
20 місце —ТОВ «Натур Грін Україна» (ТМ Nature Green Ukraine)
Рейтинг «ТОП-20 провідних органічних брендів України» у 2025 році організований громадською спілкою «Органічна ініціатива» за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).
Немає коментарів:
Дописати коментар